Nejčastější funkcí reklamních předmětů je zviditelnění a podpora značky (produktu) společnosti na trhu a u klientů, případně zaujmout potencionální zákazníky nebo je součástí firemních kampaní. Při určité cenové hladině jsou i poděkováním klientům. Vybraný předmět musíme do určité míry přizpůsobit cílové osobě, které je určený a zároveň reprezentuje naši společnost resp. produkt po stránce image, prestiže a zařazení se na pomyslnou pozici v rámci segmentu a konkurence na trhu. Reklamní předměty akceptují do určité míry zvyklosti na daném trhu, i když originalita samotného předmětu je jeden z prvních atributů při výběru. V této části našeho e-shopu najdete také klasické odzkoušené produkty, které dvakrát ročně doplňujeme o novinky z naší kolekce, které zodpovídají aktuálním trendům v tomto segmentu reklamy. Na všechny reklamní předměty nabízíme firemní branding, od návrhu až po realizaci vhodnou technologií.